wtorek, 3 września 2013

Żel pod prysznic z wiesiołkiem od Biokosmy

Pogoda robi się coraz bardziej jesienna. Deszcz i wichury. Uczniowie rozpoczęli już rok szkolny, jak to dobrze, że dla mnie ten okres już minął ;)
Tym razem ponownie wracam do Was z marką Biokosma. Po udanym przetestowaniu kremu na dzień, nabrałam ochoty na jej kolejne kosmetyki. Od miesiąca mam przyjemność używania żelu pod prysznic z wiesiołkiem. Zapraszam więc do krótkiej recenzji :)

Według producenta zawarte w żelu wysokiej jakości ekstrakty roślinne z wiesiołka i owsa, powodują, że skóra staje się aksamitnie miękka. Natomiast zawarty w żelu glikozyd delikatnie oczyszcza skórę, bez jej wysuszenia.
Żel znajduje się w bardzo estetycznym opakowaniu. Materiał z jakiego zostało zrobione jest jednak odrobinę za miękki,
co w połączeniu z formą tubki grozi niekontrolowanym wydostaniem się zawartości podczas jego otwierania. Po prostu trzeba uważać ;P Żel ma cudowny zapach, jest bardzo kojący, odpręża i relaksuje. To dla mnie bardzo ważne, ponieważ lubię długo pluskać się w wannie, co często traktuję jako wypoczynek po ciężkim dniu. Konsystencja żelu jak dla mnie jest odpowiednia, nie jest ani galaretowata ani zbyt płynna. Jak na pojemność 200 ml kosmetyk jest bardzo wydajny. Dzięki niewielkiemu otworowi w tubce daje się optymalnie dozować na gąbkę i pieni się doskonale.


Po miesięcznym stosowaniu mogę z czystym sumieniem napisać, że żel w 100% spełnił moje oczekiwania. Już od dłuższego czasu używam wyłącznie naturalnych żeli do kąpieli (wcześniej marki Eubiona oraz Olivaloe) i przyzwyczaiłam się, że wychodząc z wanny mam już dobrze nawilżoną skórę. Również Biokosma zdała ten test na medal. Dzięki temu sięgam po balsam
w wyjątkowych sytuacjach, tylko wtedy gdy mam na to ochotę :)

Cena to 45,60 zł za 200 ml (dostępny w pasażu kosmetycznym GreenHouse)

Kosmetyki marki Biokosma certyfikowane są przez NATRUE. Zawierają tylko naturalne systemy konserwujące. Nie zawierają surowców pochodzenia zwierzęcego oraz surowców z organizmów zmodyfikowanych genetycznie (GMO). Nie zawierają syntetycznych barwników. Nie są testowane zarówno przy produkcji jak i przy rozwoju produktów na zwierzętach!

Skład: Aqua, Decyl Glucoside Sorbitol, Glycerin*, Vitis Vinifera Friut Extract, Oneothera Biennis Leaf Extract*, Avena Sativa Kernel Extract*, Chondrus Crispus Powder, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Xanthan Gum, Limonene**, Sodium Levulinate, Geraniol**, Linalool**, Sodium Anisate, Citronellol**
*Składniki pochodzące z upraw ekologicznych

Na koniec serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia pasażu kosmetycznego GreenHouse. Jest to świetne miejsce do zaopatrzenia się w prawdziwe naturalne kosmetyki, w naprawdę konkurencyjnych cenach. Spośród żeli pod prysznic marki Biokosma do wyboru jest jeszcze wersja sandałowa, aloesowa i specjalna dla mężczyzn.

                                                     Fleurr

19 komentarzy:

  1. Kiedyś widziałam ten kosmetyk u mojej koleżanki, ale nie zapytałam skąd ma:) Powąchałam i pamiętam, że ciekawie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie mam w zapasie żel z Eubiona a z biokosmy udało mi się wygrać dwa produkty co prawda nie żel ale jeden z nich to płyn do kąpieli więc jestem ich strasznie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz bardzo zadowolona z tych kosmetyków :)

      Usuń
  3. wow, skad Ty bierzesz te kosmetyki.. są takie ciekawe i oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kosmetyk, ale jak dla mnie stanowczo za drogi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o działaniu wiesiołka :) Cena tego żelu troszkę powala, ale zdaję sobie sprawę, że za dobry skład i działanie trzeba więcej zapłacić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do wyprobowania na listę.
    eh ale szkoła to fajna była;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie drogi,ja zawsze kupuję takie tanie bo nie wymagam od żelu pod prysznic nie wiadomo czego.Chodzi mi tylko o zmycie brudu i potu i bardzo dobrze takie tanie sobie z tym radzą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyk prezentuje się bardzo ciekawie :) Choć przyznam szczerze, że nigdy nie wydałabym tyle za żel pod prysznic. Dla mnie kosmetyk tego typu musi mieć ładny zapach, myć skórę i jej nie wysuszać. W jego przypadku skład średnio mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ma piękny naturalny skład, tylko ta cena powala, ale własnie z na prawdę naturalnymi składami często tak bywa, że są drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam duży szacunek do firm, które nie wypróbowują swoich kosmetyków na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Takie kosmetyki jeszcze bardziej lubię!

      Usuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki z wiesiołkiem, ale cena jednak dla mnie ciut za wysoka jak na żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biokosma i mnie zawsze urzeka, chociaż akurat ten żel mimo świetnego działania ma dla mnie troszeczkę nieatrakcyjny zapach, ale to przecież cecha indywidualna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mi się podoba bo nie próbują na zwierzętach!:)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Już mi się podoba bo nie próbują na zwierzętach;)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kosmetyk. Szkoda, że taki drogi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :) Każdy mnie bardzo cieszy! Pozdrawiam :*

Copyright © 2016 bazylove , Blogger