piątek, 31 marca 2017

Wybór wózka dziecięcego

Czy któraś z Was mogłaby mi pomóc w wyborze wózka dla dziecka? Moi rodzice zadeklarowali się, że nam go zasponsorują do 2 tys. złotych. W internecie aż huczy od wyboru, a ja już sama nie wiem, na jaki się zdecydować. Czy kupować te 3 w 1, czy tylko 2 w 1, a fotelik do samochodu kupić osobno? Słyszałam, że takie foteliki do auta dodawane gratis do wózka nie mają testów ADAC. Czy to prawda?

Ważne jest dla mnie to, aby wózek nie miał plastikowej gondoli i żeby miał 4 koła. Oczywiście, najlepiej żeby dało się je pompować, bo słyszałam, że nie w każdym wózku jest taka opcja. Chciałabym, aby taki wózek posłużył na długo, może nawet dla następnego potomstwa :) Także istotne będzie to, jakie kolory wybiorę, ale to już kwestia gustu. Barwy powinny być dla mnie neutralne, takie, które będą pasować zarówno do dziewczynki, jak i do chłopca. 

Kolejne ważne pytanie, to jak montować taki fotelik w samochodzie? Tyłem do kierunku jazdy, czy na wprost? Czy na początku mam siedzieć obok dzieciątka, czy mogę z przodu? Niby banalne pytania, ale jak człowiek znajdzie się w takiej sytuacji to sam nie wie, co robić, aby było jak najlepiej.

Nie wiem kompletnie, jak zabrać się do poszukiwań wózka idealnego, do 2 tys. zł. Czy taki istnieje?


2 komentarze:

  1. ciężko mi doradzić cokolwiek... najlepiej jak sama sie zastanowisz na czym Ci zależy czego oczekujesz jaki jest Twój styl... potem pooglądasz osobiście najlepiej, "po przymierzasz" sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam X-lander dwa w jednym. Głęboki i spacerówka. Ja go sobie bardzo chwaliłam po mimo,że miał bardzo ciężko stelaż to jednak do prowadzenia był super.
    Fotelik kupiłam oddzielnie. U nas był zamontowany do kierunku jazdy z prawej strony z tyłu ponieważ często jeździłam też sama więc wolałam widzieć co robi dziecko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :) Każdy mnie bardzo cieszy! Pozdrawiam :*

Copyright © 2016 bazylove , Blogger